Kubek termiczny, kolor czarny

14,53  netto
Kubek termiczny ze stali szlachetnej i plastiku o pojemności 400 ml. Logotyp można umieścić na stalowym elemencie kubka. Rozmiar: 18,8 x ø 8,2

Kubek termiczny RE-USE, czarny

14,56  netto
Kubek termiczny RE-USE, dwuścienny: bezpieczna zakrętka z silikonową uszczelką i zintegrowanym otworem do picia na zatrzask, materiał z recyklingu, pojemność ok. 300 ml, utrzymuje ciepło do 2 godzin i zimno do 4 godzin Rozmiar: fi=8,8 x 14 cm. Materiał: PP / Silikon

Kubek termiczny RE-USE, biały

14,56  netto
Kubek termiczny RE-USE, dwuścienny: bezpieczna zakrętka z silikonową uszczelką i zintegrowanym otworem do picia na zatrzask, materiał z recyklingu, pojemność ok. 300 ml, utrzymuje ciepło do 2 godzin i zimno do 4 godzin Rozmiar: fi=8,8 x 14 cm. Materiał: PP / Silikon

Kubek termiczny RE-USE, niebieski

14,56  netto
Kubek termiczny RE-USE, dwuścienny: bezpieczna zakrętka z silikonową uszczelką i zintegrowanym otworem do picia na zatrzask, materiał z recyklingu, pojemność ok. 300 ml, utrzymuje ciepło do 2 godzin i zimno do 4 godzin Rozmiar: fi=8,8 x 14 cm. Materiał: PP / Silikon

Kubek termiczny GRAB AND GO, kolor czarny/zielony

15,06  netto
Kubek termiczny GRAB AND GO wykonany ze stali nierdzewnej na zewnątrz i plastiku wewnątrz, z odkręcanym wieczkiem z wbudowanym otworem do picia, z wygodnym uchwytem z tworzywa sztucznego i gumowanym spodem dla lepszej przyczepności, pojemność ok. 330 ml. Rozmiar: Ø7 x 16,5 cm

Kubek termoizolacyjny WARM-UP, szary

15,40  netto
Kubek termoizolacyjny WARM-UP wykonany z plastiku wewnątrz i na zewnątrz. Z gumowaną powierzchnią do trzymania, z plastikowym wieczkiem i otworem do picia w wieczku, 400 ml. Rozmiar: fi=8,2 x 17,7 cm. Materiał: Plastik

Kubek termiczny Ford, kolor pomarańczowy

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubek termiczny Ford, kolor zielony

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubek termiczny Ford, kolor niebieski

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubek termiczny Ford, kolor czerwony

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubek termiczny Ford, kolor biały

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubek termiczny Ford, kolor szary

16,97  netto
Plastikowy kubek termiczny o pojemności 400 ml, dopasowany do większości uchwytów na napoje w samochodzie. Rozmiar: 17,3 x ø 8,4

Kubki termiczne z nadrukiem

Kubek termiczny reklamowy to produkt, który od lat cieszy się ogromną popularnością i należy do najbardziej praktycznych gadżetów promocyjnych. Praktycznie w każdym domu i biurze możemy znaleźć jakiś model kubka termicznego z nadrukiem logotypu lub motywu graficznego.
W naszej ofercie można znaleźć kubki termiczne metalowe i plastikowe w wielu kolorach i wzorach. Mogą być ozdobione bardzo trwałym grawerem laserowym lub tampodrukiem w kilku kolorach.

Czytaj więcej

Jak wybrać kubek termiczny z logo

Na rynku gadżetów reklamowych dostępnych jest kilkaset modeli kubków termicznych i dlatego wybór ich nie jest do końca łatwy i intuicyjny. Kubki te różnią się od siebie szeregiem parametrów, a zakres celowy oscyluje od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych za kubek termiczny z nadrukiem.
Najtańszymi modelami są kubki plastikowe z przesuwanym zamknięciem. Mamy tu dostępną szeroką kolorystykę i możliwość nadruku wielokolorowego techniką tampodruku. Kubki takie trzymają ciepło do maksymalnie 2 godzin, jeżeli nie są często otwierane. Znacznie bardziej praktyczne i wytrzymałe są modele posiadające dwie ścianki izolujące. Kubek z podwójnymi metalowymi ściankami zapewni nam ciepłą herbatę nawet i przez 6 godzin.

Kubki termiczne, podróżne z własnym nadrukiem

Kolejną ważną rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę przy wyborze jest zamknięcie jakie posiadają kubki termiczne reklamowe. Jak wspomniane było na wstępie najtańsze modele posiadają przesuwane zamknięcie, co niestety nie daje nam zabezpieczenia przed wylaniem się napoju i powoduje, że kubek musi stać prosto lub być stale trzymany w odpowiedni sposób. Taki modele sprawdzają się najlepiej w domu czy biurze i nie nadają się zbyt dobrze na wyjazdy czy piesze wycieczki. W tych sytuacjach polecane są kubki termiczne ze szczelnym zamknięciem czyli tzw kubki niekapki. Taki kubek termiczny z grawerem będzie można zabrać ze sobą wszędzie – na wyprawę w góry, jadąc samochodem czy autobusem czy nawet biegnąc gdzieś – nie obleje nam ubrania, będzie szczelny i utrzyma temperaturę przez wiele godzin.

Reklamowe kubki termiczne i ich wytrzymałość

W naszym sklepie posiadamy trzy modele kubków termicznych reklamowych w wersji bardzo szczelnej, które trzymają ciepło do ok 13 godzin. Są to: kubek termiczny UNIT 350, kubek termiczny FADE 420 ml i kubek termiczny STAR 350 ml. Testy były wykonywane na kilkunastu modelach i mierzone przy temperaturze płynu ok 100 stopni C do końcowej temperatury 40 stopni C. Kubek termiczny reklamowy nie był w tym czasie otwierany. Orientacyjny czas trzymania temperatury przedstawia się następująco:

Kubki termiczne z nadrukiem – możliwości naniesienia logo

Na wszystkich modelach plastikowych kubków termicznych możemy wykonać nadruk kolorowy tampodrukiem, ale już niestety na niewielu modelach metalowych będzie on się dobrze trzymał i dlatego wykonywany jest na nich prawie zawsze grawer. Grawerowane kubki termiczne to idealny sposób na ich ozdobienie i na uczynienie ich przedmiotami niepowtarzalnymi i jedynymi w swoim rodzaju. Pomocny w tym będzie grawer na okrągło, który pozwoli wypalić wybrany przez klienta wzór praktycznie na całej powierzchni kubka termicznego. Możliwość takiej nie da nam tampodruk, gdyż ogranicza go zaokrąglona powierzchnia kubka. Dlatego tą techniką uzyskamy najwyżej nadruk o powierzchni ok 7 x 5 cm.

Termo kubek z własnym nadrukiem 360 stopni – nowość w ofercie miliongadzetow.pl

Od tego roku znakujemy rotacyjnie bezpośrednio na produktach o cylindrycznym kształcie:

  • bidonach plastikowych,
  • butelkach plastikowych,
  • kubkach termicznych metalowych,
  • butelkach termicznych metalowych.

Na razie do tego nadruku zostały przystosowane tylko niektóre produkty, ale planujemy szybko powiększyć ich ofertę.

Co oznacza UV 360 stopni?

To kubek termiczny z własną grafiką, którą ogranicza tylko nasza wyobraźnia. Ta technika to:

  • bardzo duże pole zadruku w porównaniu do innych technik
  • efektowny full color – wykonujemy znakowanie w każdym kolorze złożonym z palety barw CMYK
  • dwa rodzaje wykończenia nadruku: mat (bez lakieru) i połysk (z lakierem)
  • możliwość zastosowania przejść tonalnych w projekcie
  • duża rozdzielczość zadruku, która umożliwia dokładne odwzorowanie szczegółów projektu.

Jak wybrać idealny kubek termiczny z logo firmy?

Podczas wyboru kubka termicznego pod nadruk logo warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii:

  • Pojemność: wybierz kubek termiczny o odpowiedniej pojemności, dostosowanej do preferencji i potrzeb użytkownika.
  • Materiał: kubki izotermiczne są dostępne z plastiku i metalu, albo z obu materiałów połączonych. Wybór zależy od stylu i budżetu.
  • Design i nadruk: zastanów się nad wzornictwem kubka i rodzajem nadruku. Upewnij się, że pasuje on dobrze do wizerunku twojej marki.

Czy kubki termiczne można personalizować?

Tak, kubki mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Spersonalizowany kubek termiczny może zawierać imię osoby obdarowywanej, wybrane hasło reklamowe i logo.

Jakie korzyści przynosi korzystanie z kubków termicznych jako gadżetów reklamowych?

Kubek termiczny z nadrukiem firmy idealnie sprawdza się w roli zawsze użytecznego upominku dla klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Ze względy na swoją funkcjonalność nie zostanie wyrzucony ani zapomniany i przez długi czas będzie reklamował daną firmę lub markę.